Вправа 33
Створити програму-перекладач з української мови на англійську.
1) Створіть новий проект. Змініть значення властивості Caption форми і розмістіть на формі два компоненти Memo згідно з рисунком. Властивості ScrollBars елементів Memo1, Memo2 надайте значення ssVertical для появи вертикальних смуг прокручування.
За допомогою Редактора рядків масив Memo1.Lines заповніть українськими словами, масив Memo2.Lines — їхніми англійськими відповідниками.
Розмістіть на формі компоненти Label, Button, Edit і налаштуйте їхні властивості згідно з рисунком.

Eng_words, Ukr_words: array[0..100] of String;
3) Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Заповнити масиви слів. Запишіть оператори для заповнення масивів Ukr_words і Eng_words масивами Memo1.Lines і Memo2.Lines:
var i: Integer;begin
For i := 0 to Memo1.Lines.Count – 1 do
begin
Ukr_words[i] := Memo1.Lines[i];
Eng_words[i] := Memo2.Lines[i];
end;
end;
4) Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Перекласти англійською. Запишіть оператори для перекладу українського слова на англійську мову:
var i: Integer; S: String;
begin
S := Edit1.Text; // вводимо слово, яке бажаємо перекласти
i := –1;
Repeat i := i + 1; // збільшуємо індекс елемента
Until Ukr_words[i] = S; // поки не знайдемо слово S
Edit2.Text := Eng_words[i]; { виводимо елемент із масиву англійських слів із таким індексом, як у слова S у масиві українських слів }
end;
5) Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Перекласти українською.
6) Перевірте роботу програми. Збережіть проект у папці Вправа 33.
Немає коментарів:
Дописати коментар